Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megcélozták Velencét a gödöllői kerekezők 2013-10-05 19:13:40 Róma és Pisa szépségei mellett az elhagyatott területeken töltött éjszakákból és a hegyes szakaszokból is volt részük Almási Attiláéknak
Rendőrségre kerekeztek a becsületes megtalálók 2013-09-22 08:35:42 Újabb hírek érkeztek a gödöllői amatőrbringásokról, Almási Attiláról és Végh Tiborról, akik kitartóan róják a kilométereket a napsütötte Itáliában